relax... take it easy...

Jag har börjat lugna ner mig lite nu,, men har fortfarande en upprörd känsla i magen. It has to go. Så nu ska jag avlägsna mig från datorn och ha lite me time.

Alltså, jag ska städa klart, sen ska jag träna, sen ta en lång dusch.... sen är min mamma underbar, så när jag ringde och var massa upprörd över vilken dålig dag det var idag så sa hon att jag skulle få pengar till ett par skor.. mjau <3..
Så ska försöka få med någon underbar vän till Hälla, så jag kan införhandla ett par underbara skor. Det kommer göra mig glad. Sen får jag stanna för att köpa en sallad och Cosmopolitan, och sen hem och äta och läsa i lugn och ro. Sen måste jag visserligen plugga, men då har jag nog lugnat ner mig tillräckligt,

NU lackade dock min blogg ut på mig igen så jag inet ens kan visa fotot på skorna.. WOHO i'm supermad. NU går jag.

Kommentarer
Postat av: Sara

hej bli glad läs min blogg. :p

2009-03-11 @ 17:53:26
URL: http://waukesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0