svenska dialekter = inte intressant

Jag sitter just nu i skolan och det är meningen att jag, Emma & Julia ska studera. Vi ska göra klart vårt arbete i Svenskan som handlar om svenska dialekter, och det är bara så sjukt tråkigt. Vi orkar inte ens göra den här skiten, även fast vi ha redovisningen imorgon och den ska vara på 15 minuter + så ska vi lämna in ett skriftligt arbete på 2-4 sidor. Vi kommer verkligen inte hinna, men tror ingen orkar ta tag i det. Jävla sista halvåret på gymnasiet, allt känns värdelöst. Iallafall allt som har med skolan att göra. Fan vad skoltrött jag är.

Ikväll måste vi dessutom plugga det här 100 poängsprojektet, och jag ska då fortsätta skriva om den där förbaskade Evert Taube. Det är så himla drygt, jag fattar inte varför han var tvungen att leva så jävla länge och tvinga mig att skriva asmycket om honom. Fan fan fan fan.

Hela dagen började fel för oss alla tre, så egentligen borde vi bara ge upp och inte komma hit imorgon. Så det så. Emma glömde sin dator så hon var tvungen att åka hem och hämta den, jag försov mig tills 10 minuter innan vi skulle träffas och blev väckt utav Julia som ringde och undrade om jag inte skulle hämta henne snart ... sen upptäckte vi att Julia glömde videokameran som var väldigt viktig i vårt arbete så nu måste vi komma på annat att göra. Fan vad bra det går för vår grupp alltså. Hahaha fyfan.

Jag hann nu inte med att hämta pengarna hos Matilda, eller pumpa det högra bildäcket så min vita asfina fiat slutar dra åt höger. Jag som skulle köpa finfina skor för de där pengarna .. aaw. Men iallafall, då vi lyckas bli klara med det här så ska jag iallafall åka iväg för att sola.Var och solade i måndags med min syrra och blivit lite brunare, men ska bli lite mer brun för att se levande ut. Det blir nog bra. Har jag tur får jag tag i Matilda och så kan jag köpa skor innan skolan imorrn, hade tänkt hitta ett par fina svarta högklackade jag kan ha på kvällen.
Någon som har förslag på snygga, billiga och bra svarta högklackisar? Teeelll meee... :)

Nu ska jag se om vi kan få något gjort här ... wohoo! Puss..

rawr. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0