tillägnat min vän LOVISA.

Lovisa, som jag inte nämnt så mycket i min blogg, ska här få ett helt eget inlägg. Det bara för att hon är sån himla fantastisk människa, som inte alls tvingar mig att skriva om henne. Hon är helt enkelt väldigt lugn, och acceptabel om att jag har annat att skriva om än henne! Är inte det bra att ha en vän som henne? Jo, det tycker jag också.

Lovisa är som en klippa att luta sig mot då man är trött på skolarbetet, och hon hjälper mig att fortsäta känna mig röd. Det skulle helt enkelt inte gå utan min röda kompanjon.

Jag vet inte vad jag skulle göra om Lovisa inte fanns. Förmodligen skulle jag med lugn och ro kunna slippa skriva något om henne, för nu så är hon som en irriterande finne på röven eftersom jag inte nämnt henne så mycket som hon vill. Men nu skriver jag faktiskt ett hel inlägg, BARA om min irriterande, blonda, lilla klasskamrat. Så feel fucking ärad.

L - ovely
O - rakel rakad
V - is
I - skall
S - exig
A - tletisk

That's right! Vill man ha goda råd, gå till Lovisa. Gammat djungelordspråk. Lovisa är en trevlig prick. Puss på stjärten.

Am I off the hook now?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack Ella, det var på tiden!

FOREVER RÖD!

RÖD TJUR!

2009-03-10 @ 12:11:00
Postat av: Storasyster!!

Jag vill att du skriver mer snälla saker om mig med ju!! Du nämner ju knappt din älskade, urläckra syster!! :O Ett inlägg om mig med tack!! :P

pözz

2009-03-10 @ 14:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0