we're shadows, shadows in the alley

Vi såg faktiskt på filmer som var bra hos Tjockis igår! Helt amazing alltså. Den där Shaun of the dead var faktiskt rolig, och Balls of fury hade sina moments! Kul kul!

Idag har inte varit så himla händelsefullt alltså... jag vaknde för sent, hatade min väckarklocka som lackade ur på mig och slutar fungera. Vadfan är problemet liksom! Sen åt jag havregrynsgröt, och sedan susade jag ner till Iris hadar för att träffa Susan och städa. Sen hem, köpte sallad .. åt.. åkte till mormor och fyllde i en blankett om sommarjobb (fingers crossed!) och nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis och sen ska jag iväg till Boro för filmkväll. Jag lyckades ju panikköpa ett paket kakor från min granne som sålde, och jag tänker verkligen inte sitta och tjocka i mig kakor... så ska ge det till mina älskade vänner istället, göra så att dem blir överviktiga instead! MAHAHA! i'm to evil.

Nu ska jag iallafall börja fixa mig. Lateeeeeeeeeeeeeeer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0