we've passed the point of no return

Jag har haft en rolig och bra helg. Det kan jag enkelt förkorta det med. Jag och Matilda nådde onekligen vårt mål i fredags - att bli asfulla. Låter himla b, men det var kul som fan iallafall! Först iväg mot Pitchers, lekte engelska (!) på bussen och jag frågade ett par efter vägen till Pitchers -på engelska. Och ja, vi hittar egentligen till Pitchers. Jag vet inte vad jag tänkte med. IALLAFALL! På Pitchers hängde vi med min kusin Viktor och hans kompisar, innan vi drog iväg mot Williams hus. Vad jag minns, så var det kul där borta! Vi vart tydligen  lite dryga där i slutet, men vafan ... William & Christian sög på att beskriva vägen till busshållplatsen! Gah! Det vart en trevlig springtur och massa iallafall.. väldigt intressant.

Lördagskvällen spenderade med William, John, Jonathan, Christian, Boro och Albin hemma hos William. De var sär, och drack massa och körde beerpool eller något. Det var kul att kolla på ! Hahaha men jag kunde tyvärr inte vara med, eftersom jag körde... bummer.

På söndagen var jag uppe halv 9 på morgonen, för att sedan befinna mig i Viksängshallen klockan 10. Satt i sekreteriatet på f94'a USM match ... tjejerna förlorade med 2 poäng vilket sög - för dem var asduktiga! Men dem gick vidare iallafall, heja er tjejer!
Sen var det bara att börja agera coach och dra iväg mot Eskilstuna med småkillarna.Den här gången utan min andra coachhalva - Julia - som för dagen var i STHLM för att fira sin kusin. Dock så var Alen urgullig och ställde upp för att hjälpa mig. Hade inte klarat det själv alltså, det är värsta superjobbet att hålla reda på alla de där ungarna alltså! Tyvärr förlorade de båda matcherna </3 ... aja, det kommer bli bra snart så fort de börjar vänja sig vid det här lite nyare.

Något jag dock tänkte på, var hur skönt det var att sitta och snacka med Alen i bilen dit och hem. Inga kvinnoskämt, inget nedlåtande eller dumhetsförklarande... ingenting. Vi var liksom på samma plan, och det var så jävla skönt bara. Fatta mig inte fel, jag avgudar mina kompisar - men det var så jävla nice att bara kunna vara avslappnad utan att behöva vara på spänn för någon jävla attack hela tiden. Dessutom har jag känt Alen sen.. 8'an? Så det var nice att kunna sitta helt som i en liten oas av lugn liksom. Uppskattat.

Söndagskvällen spenderades hemma hos Julia med Julia, Tobbe, John, Christian, Jonathan, William och Boro. Vi kollade på en grymt bra film, Lucky number Slevin. Den hade nog dock varit bättre om inte de där förbaskade killarna skrattade på helt fel ställen. Bastards. Då de drog hem så var det bara jag och Julia kvar, och vi satt och hade girl talk i typ 2 timmar. Så jävla nice att snacka skit i 2 h med världens grymmaste tjej, Julie Hultbeeerg liksom. Haha. <3

Aja, nu ska jag gå och se på Adam & Eva ... sova, vadå? Jag sover bort dagen imorrn istället. Peace.

Photobucket 
söta eva & adam. tar en verkligen tillbaka till barndomen. så himla nice.

Photobucket
Vackra Lucy Liu och SKITSNYYYGGAAA Josh Hartnett i Lucky number Slevin. Har ni inte sett den, så se NU! NU!
Urbra film. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0