you'll always find your way home

Jag sitter i skolan just nu, och ska egentligen plugga samhäll. Känner dock att jag inte har någon ork eller lust alls att göra den där förbannade skiten, där alla frågor är i princip likadana. Sen kommer dem ännu värre historia frågorna, och gör så att allt suger ännu mer eftersom dem är fucking omöjliga! Jag blir bara förbannad så det finns inte utav det här! ALLT GÅR MIG PÅ NERVERNA NU! Allt!!! Jag blir så jävla frustrerad. Fuck off.

Jag fattar inte att snön aldrig kan försvinna. Varför drar den inte åt helvete!? Smält bort! Nu! Jag är så himla förbannat trött på att våren aldrig kommer. Jag klarar inte av mer snö snart, det är bara ansträngande att gå upp på morgonen nu när det aldrig slutar snöa och allt är vitt som på ett jävla sjukhus. Fine, det är asmysigt med snö ibland.. men jag är ingen snömänniska! Jag vill har värme och sol, för fan! Jag orkar inte med det här mer, jag måste verkligen få värme som omväxling nu.

Jag försöker att vara upptagen hela tiden så jag inte ska tänka på det, eftersom jag blir emocutcut så fort jag lämnas ensam med tankarna. Men snart känner jag att jag istället kommer börja isolera mig, och ligga i ett mörkt rum och inte göra ett skit istället. Att jag inte kommer orka ta tag i något, och kommer inte göra nåågoooot bläää.

Nu har jag hatat livet tillräckligt, och ska dra hem. Hah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0