you're so worth waiting for.

Jag tror inte det är många som förstår. Vad det är som gör dig så speciell. Jag förväntar mig inte att dem kommer förstå heller, jag vet själv att det här är något som gör att många tycker jag är komplett hjärndöd för.Hur ska dem kunna förstå? Har dem inte upplevt det själva, är det fan omöjligt. Ibland bara vet man.

Det ni inte säger är inte sant. Ni vet ingenting. Jag tror inte folk förstår hur det känns då de säger saker sådär, hur det bara kan skära i hjärtat. Egentligen vill jag bara skrika, men det enda som kommer ut är nog ett falskt leende. Eventuellt en sårad min. Jag orkar inte lägga ner tid på eran förbannade dumhet. Ni är inte värt det, inte då det gäller det här.

Om jag litade på er kanske ni skulle få veta. Men jag litar inte på er. Men jag litar på honom, för det känns rätt. Man ska följa hjärtat, då ångrar man sig inte. Jag tror starkt på att hjärtat leder en rätt - tillslut. Det här kommer ge mig något bra. Jag vet det. Så var bara tysta.

Kommentarer
Postat av: HANNA

men det är klart att någon som du aldrig ska nöja dig med annat än det bästa! jag håller med att det är värt att vänta, "okej" är inget för mig. puss!

2009-04-03 @ 23:04:25
URL: http://metrobloggen.se/heyhanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0